poniedziałek, 24 października 2011
czwartek, 13 października 2011
Siema Ludzie!!!
Wpadłam do biblioteki, żeby zrobić zadanko na chemię, i od razu piszę posta! Jestem szalona i wpadłam w manię prześladowczą, ale o tym innym razem. Najgorsze jest to że do końca października mam przeczytać wszystkie tomy nudnego potopu, a jestem na piątym rozdziale pierwszego. Nieźle, nie? Na szczęście jest coś takiego jak streszczenie! Kończę na razie! PaPa!!!
czwartek, 6 października 2011
Zamuła!!!
Nie ma co robić. Przedwczoraj dostałam pierwszą pałę w nowej szkole. Widać jak sie staram, nie? Prawdopodobnie pod koniec tego miesiąca dostanę błękitnego laptopa! Już się cieszę. Bo ja w domu nie mam kompa:( Muszę łazić do biblioteki... Narazie kończę bo nie chcę zanudzać. Kocham Was!pa!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)