Moje rysunki... :D

Może to nie są dzieła sztuki, ale mam nadzieję że niektórym się spodobają :D
Wiem, troszkę słaba jakość... Nic nie poradze ;]










Na kompie jest dobrze, ale tu nie wiem czemu jest odwrócone i nie mogę tego inaczej wgrać...





















Przepraszam że niektóre są jakoś poobracane, nie moja wina... Mam wgl jakąś lipe z wgrywaniem zdjęć, więc wiadomo...

2 komentarze:

  1. Masz lepsze rysunki od Weronki, pozdrawiam / Ciota. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę umieć rysować jak ty *.* zakochałam się w tym miśku. <3 Pozdrawiam / Zbychu ;*

    OdpowiedzUsuń