Masakra! Wgl mam 3 dni wolnego, ide do sql w piątek, potem w pon i potem znowu w piątek. Jakby nie mogli nam dać całych dwóch tygodni :D Mama powiedziała, że sie boi tego mojego wolnego, bo ona po weekendzie już ma mnie dość. Hehe :P Ja tam sie ciesze. Tera siedze w domu. Nie mam co robić. Jeszcze moja psiapsóła Kasia sie rozchorowała i siedzi w domu. Totalna zamuła. Mój pies szczeka na sąsiadów właśnie :D Heh, kończe papa!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz