Ostatnio wgl nie piszę, ale to tylko dlatego, że mam strrrrrasznie dużo do roboty. Cały dzień siedzę nad książkami, tyle mam zad. dom. Ale nie, żebym się uczyła - niiigdy się nie uczę :P Nie mam na nic czasu. Wgl u mnie w W-chu w czwartek będzie ten kretyn Bednarek. Ide z koleżanką (Kaśką) ale tylko dlatego że jest za free - nigdy bym nie zapłaciła, żeby tą podróbę reggae zobaczyć. Jak dla mnie on nie zna się na tej muzyce. Ale zawsze można iść się pośmiać. Hehehe :D Kończę, PA ! :D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz