No i mineło - pierwszy dzień wakacji już za mną. Minął totalnie zwyczajnie i nudnie :D Pół dnia spędziłam na słuchaniu wkurzającej sie na wszystko mamy (chyba dostała okres :P) a drugie pół spędziłam u babci :) Nic fajnego sie nie działo. Myślałam że będzie więcej do pisania, ale jak na razie nie ma, więc kończe :P Papa :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz