wtorek, 3 lipca 2012
Ja pierdziele, jaka zamuła...
Już! Dopiero wakacje sie zaczeły, już leje deszcz i nie można z domu wyjść! A chciałam iść z koleżanką na rolki :( Beznadzieja! Pół dnia spędziłam przy laptopie, a drugie pół nie miałam co ze sobą zrobić. :{ Przynajmniej rozwijam sie artystycznie, bo naokrągło rysuje :P A moja mama całuje psa i gada do niego :D A propos rysowania, to wgl jutro ide do muzeum na takie piste zajęcia, gdzie bede malowac :P Kocham malować! Na płótnie, akrylami i wgl :d Jedyna wada tych zajęć w muzeum to to że musze wstać o 8.00, a w wakacje normalnie wstaje około 11.00 :P Ale co tam, jakoś przeżyje :P Dobra, mama chce laptopa, to zmykam :D Papa :*
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
xD Hej tu ja (KIka z ssweart.blogspot.com)
OdpowiedzUsuńpytałaś mnie o te spadające serduszka..
Znalazłam kod...
jest na tym blogu :
http://nicki01.pinger.pl/
... Jak coś służę pomocą :)
Pozdrowienia ;D
Wielkie dzięki, będę pamiętać :D
Usuńo siema, ser :D widzę, że coraz sławniejszy się robisz ; ]
OdpowiedzUsuń