środa, 29 sierpnia 2012

To już jest koniec... :C

Niestety. Te cholerne wakacje są za krótkie. Wgl po wakacjach przydałby się jakiś miesiąc odpoczynku, tak myślę ^^. Zresztą nie wyobrażam sobie wstawania o 7, przecież to noc -,- dla mnie rano to 13, 14 :P Ale troszeczkę już mi się tęskni za moją krejzolniętą klasą! :P Najlepiej by było się ze wszystkimi (poza dwoma wyjątkami) spotkać, ale nie w szkole. Najlepiej na wycieczce, i to dłuuuugiej ;] Nie spieszy mi się do chłonięcia wiedzy ;) wiem, u mnie to dziwne^^ Jednak chciałabym, żeby ten rok był jak najdłuższy, bo potem już będzie trzecia klasa i zleci, a nie chce się z nikim rozstawać :D
Jutro Kasia ma urodzinki, więc:
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ZŁOTKO !!! <3 <3 <3
A tak poza tym to chyba narazie nie mam co pisać ^^ Jak mi się coś przypomni to zajrzę :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz