Masakra! Dzisiaj cały dzień spędziłam w wyrku, tak mnie brzuszek napierdzielał :( Na szczęście w końcu mi przeszło ;] chociaż jeszcze nie do końca :P Przynajmniej trochę się wzięłam za czytanie po raz kolejny zmierzchu, ale po godzinie mi sie znudziło i przeczytałam tylko 3 rozdziały :D A jeszcze dodatkowo słuchawki mi się rozpieprzyły :( Tagedyja narodowa! Dzień bez muzyki jest dniem straconym ;] A wgl, Kasia, mam nadzieję że się nie obrazisz, jak zdeczka od cb odgapię i następny post poświęcę muzyce? Napisz w kom. :P
Kiciuś właśnie gryzie mi ładowarkę od laptopa :) Na razie kończe, bo mama musi zebrać ogórka na wiejskim życiu :P Papa
wtorek, 31 lipca 2012
piątek, 27 lipca 2012
Urodzinki ;] cz. 2
C'est moi avec mon livre ;] J'aime bien lire !!! Mais J'aime ecoute de la musiqe bien plus :P Jak ktoś nie rozumie niech zapyta wujka google ;]
Zdeczka takie dziwne wyszło, ale mi sie podoba ;]
Mam co prawda jeszcze kilka zdj, ale nie ma sensu dodawac tony podobnych :P Kończe. Papatki:}
Bless <3
Zdeczka takie dziwne wyszło, ale mi sie podoba ;]
Mam co prawda jeszcze kilka zdj, ale nie ma sensu dodawac tony podobnych :P Kończe. Papatki:}
Bless <3
Urodzinki ;]
Wiem że ostatnio rzadko pisze, ale tegoroczne wakacyje sa dosyć nudne :(
Dzisiaj są moje uro, ale ponieważ nawet nie miałam kogo zaprosić nawet ich nie wyprawiałam jakoś ... Babcia przyszła -.- z ciastem i kwiatkiem ;] masakra :P no ale co tam :} przeżyjemy ^^ za to tablica na fb sie od zyczeń urywa :D przynajmniej tyle dobrze :) szkoda że nie piszą ci co bym chciała żeby napisali... :P wgl Kasia (moja psapsióła) dodała dzisiaj na blou kilka zdj, na których niestety jestem niekiedy ja :)
A propos zdj, ja też wczoraj kilka zrobiłam ^^ U mnie w kuchni - jeszcze kuchenke widać :P To ostatnio namalowałam :d Paczałki mi sie podobają ;] Na żywo zdeczka lipij wygląda :P A to już prawdziwy kitek, którego sobie moja wspomniana juz babcia sprawiła ... :d Z nieznanych powodów nazywa się Honzo co po czesku znaczy Janek ^^ Ale jest ślitaśny :* i straszny pieszczoch <3 Troche sie nie mieszcze :) hehe:P
Dzisiaj są moje uro, ale ponieważ nawet nie miałam kogo zaprosić nawet ich nie wyprawiałam jakoś ... Babcia przyszła -.- z ciastem i kwiatkiem ;] masakra :P no ale co tam :} przeżyjemy ^^ za to tablica na fb sie od zyczeń urywa :D przynajmniej tyle dobrze :) szkoda że nie piszą ci co bym chciała żeby napisali... :P wgl Kasia (moja psapsióła) dodała dzisiaj na blou kilka zdj, na których niestety jestem niekiedy ja :)
A propos zdj, ja też wczoraj kilka zrobiłam ^^ U mnie w kuchni - jeszcze kuchenke widać :P To ostatnio namalowałam :d Paczałki mi sie podobają ;] Na żywo zdeczka lipij wygląda :P A to już prawdziwy kitek, którego sobie moja wspomniana juz babcia sprawiła ... :d Z nieznanych powodów nazywa się Honzo co po czesku znaczy Janek ^^ Ale jest ślitaśny :* i straszny pieszczoch <3 Troche sie nie mieszcze :) hehe:P
Ciąg Dalszy Nastąpi...
niedziela, 8 lipca 2012
Jka zwykle wieczorem przy laptopie :D
... więc pisze :) niestety rzadko wchodze, bo albo jestem na dworze, albo mama okupuje laptopa (razem zresztą z tatą :P) Zwykle właśnie siedze po północy i nie chce mi sie już pisać. Zapraszam na fb: To moja stronka i jestem (jak narazie) jedyna adminką :D Mam nadzieję, że będą lajki :D
Wakacje sobie jakos lecą, narazie jest nawet ładna pogoda. Jedyna ich wada, to to że minęla już 1/8 wakacji. To przerażające!!!
Mój pies kicha, a ja musze kończyć :P Bless for everybody!!! <3
Wakacje sobie jakos lecą, narazie jest nawet ładna pogoda. Jedyna ich wada, to to że minęla już 1/8 wakacji. To przerażające!!!
Mój pies kicha, a ja musze kończyć :P Bless for everybody!!! <3
wtorek, 3 lipca 2012
Ja pierdziele, jaka zamuła...
Już! Dopiero wakacje sie zaczeły, już leje deszcz i nie można z domu wyjść! A chciałam iść z koleżanką na rolki :( Beznadzieja! Pół dnia spędziłam przy laptopie, a drugie pół nie miałam co ze sobą zrobić. :{ Przynajmniej rozwijam sie artystycznie, bo naokrągło rysuje :P A moja mama całuje psa i gada do niego :D A propos rysowania, to wgl jutro ide do muzeum na takie piste zajęcia, gdzie bede malowac :P Kocham malować! Na płótnie, akrylami i wgl :d Jedyna wada tych zajęć w muzeum to to że musze wstać o 8.00, a w wakacje normalnie wstaje około 11.00 :P Ale co tam, jakoś przeżyje :P Dobra, mama chce laptopa, to zmykam :D Papa :*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)




