piątek, 27 lipca 2012

Urodzinki ;] cz. 2

C'est moi avec mon livre ;] J'aime bien lire !!! Mais J'aime ecoute de la musiqe bien plus :P Jak ktoś nie rozumie niech zapyta wujka google ;]
Zdeczka takie dziwne wyszło, ale mi sie podoba ;]

Mam co prawda jeszcze kilka zdj, ale nie ma sensu dodawac tony podobnych :P Kończe. Papatki:}
Bless <3

9 komentarzy:

  1. No , no widzę , że jednak piszesz ;]
    Sto lat <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odgapiłaś zdj. ode mnie :P Te z kasiążką, ty mi robiłaś takie z zeszytem ;D
    To Zmierzch c'nie ? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie pamiętam ;] możliwe :) a to nie zmierzch, tylko Ever :P pewnie nie znasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmierzch na bank lepszy od tg :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No raczej ;] ale to też nawet niezłe :d tyle że nie o wampirach, a nieśmiertelnych :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś w tego podobie. Napisz jakąś notkę ja już u sb. pisałam o muzyce ; D zapraszam ; **

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie mam zamiar coś napisać ;] Tylko chwilowo zastanawiam sie o czym :P

    OdpowiedzUsuń