Środa, to jeden z nielicznych dni w tygodniu, który spędzam przed kompem... Głównie dlatego, że w środy mam cholernie długo lekcje i mi sie nie opłaca nigdzie wychodzić, zresztą musi byc ten jedzeń dzień w tyg. kiedy odrobie wszystkie lekcje. Niestety u mnie w sql to konieczność :\ Jutro pewnie pojade z Kika do Tesco :D Wgl kiedyś nie miałam czasu bo szkoła, tera nie mam czasu, bo ludzie ;] Zwykle właśnie Kika albo mój chłopak :P W sumie to zauważyłam, że jakos teraz w szkole mnie nagle wszyscy lubią, nie wiem co sie stało, ale sie z tego ciesze :D Oczywiście mam kilku wrogów, ale każdy ich ma. Ogólnie ostatnio jest w sumie na ogół dobrze, no może z wyjątkiem sytuacji na chacie, ale tu nigdy nie bedzie chyba dobrze... No ale trza miec pozytywne nastawienie ! :D I bedzie git majonez ;] Zauważyłam że dzięki zmianie nastawienie (głownie dzięki muzyce) zmieniłam się na lepsze ;) I mam na innych dobry wpływ, i to mi sie podoba :D
,,Bo nie ważne co w tym życiu sie dzieje, wiem że człowiek jest lepszym gdy się śmieje.!"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz